Jak můžu reklamovat, nebo vrátit zboží

  1. Osobně na naší provozovně

Zakoupené zboží je možné reklamovat, nebo vrátit na naší provozovně Těchonín 111, 561 66 Těchonín

 

  1. Poštou, nebo přepravní společností

Reklamované, nebo vrácené zboží je možné zaslat na adresu naší provozovny:

Skloobaly s.r.o.

Těchonín 111

561 66 Těchonín

 

Zboží by mělo být zabaleno do originálního obalu, pokud je to možné. Použijte ochranný materiál, aby se zabránilo poškození během přepravy. Přiložte zároveň kopii faktury, nebo potvrzení objednávky.

 

Reklamace týkající se množstevních rozdílů z důvodu chybějícího, přebývajícího, nebo zaměněného zboží je možné uplatnit do 3 pracovních dní po převzetí objednávky. Při pozdějším uplatnění takové reklamace nebude reklamace uznána.